تصاویر جاسوسی از نسل آینده جنسیس
 


 Hyundai Genesis  2014 Rendered

Hyundai Genesis 2014 Rendered


با توجه به اطلاعات منتشر شده قرار است هیوندای این خودرو را در اوایل سال 2014 و قبل از نمایشگاه تابستانه دیترویت به عنوان مدل 2015 معرفی کند. با این حال هیوندای در حال جاه طلبی بین برند های مطرح دنیا می‌باشد.
جنسیس 2015 تا حدی طراحی ظریف‌تری به نسبت مدل‌های کنونی خود دارد که می‌توان تا حدی تأثیرات طراحی کیا K9/Quoris و سلایق اروپایی را در آن دید که شاید دلیل آن انتصاب پیتر شرایر به عنوان رئیس بخش طراحی هیوندای دانست.

 

 

2014 hyundai genesis spy shots Interior

2014 hyundai genesis spy shots Interior


طرح‌های کلیدی آقای شرایر را می‌توان در سطوح صاف مانند چراغ‌های جلو و همچنین جلوپنجره طولانی‌تر و پوزه دراز و دنباله کوتاه دید که شاید انعکاسی از طراحی سری 5 BMW باشد. همین طور وجود چراغ‌های LED و دوربین‌های متعدد و سیستم رادار نشانه‌هایی از وجود تکنولوژی‌های تازه در این خودروست.

 

 


هیوندای برای این خودرو پیشرانه های 3.8 لیتری V6 با قدرت 333 اسب بخار و 5 لیتری V8 با قدرت 429 اسب بخار در نظر گرفته است که به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد گره خورده است. حتی هیوندای برای عقب نماندن از رقبای آلمانی مرکز آزمایش خودروهای خود را در کنار پیست Nürburgring آلمان تاسیس کرده است؛ و انتظار می‌رود این شرکت برای نسل جدید از سدان های لوکس خود سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ مانند 4MATIC در تولیدات بنز و xDrive در BMW به کار گیرد.
اما در داخل خودرو انتظار می‌رود سیستم سیری (siri) اپل و بلوتوث و سیستم تشخیص چشم و نقشه های ناوبری گوگل و اتصال به اینترنت و رادیو HD و SIRIUSXM و … را به صورت استاندارد نصب کند.

 

 


اما سرانجام کادیلاک CTS، ب ام و سری 5، آئودی A6، لکسوس GS و مرسدس بنز E کلاس را می‌توان رقبای جدی برای این سدان تازه وارد هیوندا دانست.

نیما داوری، مترجم و نویسنده مجله پدال


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2